چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

جراحی زیبایی

کلینیک تخصصی ایران نوین

جراحی زیبایی

۲۵۴ بازديد

جراحی زیبایی که خود نوعی از جراحی پلاستیک می باشد یکی از شایع ترین عمل های جراحی در کشورهای مختلف من جمله ایران می باشد که در صد بالایی از عمل های جراحی انجام شده در هر روز را به خود تخصص می دهد.

جراحان زیبایی کلینیک زیبایی تخصصی ایران نوین با مدرک فوق تخصص جراحی زیبایی هر روزه امکان ارائه خدمات و مشاوره به کلیه مراجعین محترم به این مرکز را دارند.

در مورد جراحی زیبایی لازم است بدانید که این نوع جراحی تنها به صورت و نقاط مختلفی که عموما با آن آشنایی داریم محدود نمیشود و بسته به وضعیت مراجعه کننده و درخواست های وی تقریبا در تمامی اندام ها و بخش های بدن قابل انجام می باشد.

البته تمامی جراحی های پلاستیک صرفا به زیبایی منجر نمی شوند و این نوع عمل های جراحی در موارد درمانی و رفع نواقص به وجود آمده در حوادث رانندگی و یا طبیعی و همچنین نقص هایی که از زمان تولد در برخی از افراد وجود دارد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

جراحی زیبایی یکی از پر کاربردترین جراحی ها و همچنین روش های رسیدن به چهره و یا اندامی زیبا و بی نقص می باشد که امروزه در نواحی مختلف بدن نظیر سر و گردن، گوش، بینی، گونه، پیشانی، لب، دهان، فک و دیگر بخش های بدن نظیر سینه، شکم، انگشت و غیره قابل انجام می باشد و در موارد رفع چاقی موضعی و چین و چروک نیز کاربرد دارد.

جراحی زیبایی لازم است توسط پزشکی متخصص و همچنین در کلینیکی معتبر انجام شود زیرا طبق ماهیت خود در هر صورت نوعی عمل جراحی است و با اینکه ضریب اطمینان و صحت انجام عمل در این نوع عمل بسیار بالاست ولی ممکن است در برخی از مراجعه کنندگان مشکلاتی پس از عمل پیش آید لذا رعایت موارد یاد شده می تواند تاثیر بسزایی در کاهش استرس و همچنین سهولت پیگیری های بعدی و پس از انجام عمل داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.