چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

تقویت مو

کلینیک تخصصی ایران نوین

تقویت مو

۲۴۳ بازديد

در صورتی که اخیرا موهای شما حساس، نازک و یا دچار ریزش شده اند، موهای شما به تقویت جهت بازگشت استحکام و قدرت قبلی نیاز خواهند داشت. در کلینیک زیبایی تخصصی ایران نوین خدمات تقویت مو به صورت تخصصی با جدید ترین متد های روز دنیا به شما مراجعین محترم قابل ارائه می باشد.

تقویت مو یکی از مهمترین ارکان در حفظ زیبایی و تراکم موهای سر به ویژه در بانوان می باشد که در مواردی با رعایت مواردی ساده و ابتدایی در زندگی روزمره می توان اصول این مهم را به سادگی رعایت نمود و نیازی به پرداخت هزینه های اضافه و صرف وقت در کلینیک های زیبایی و یا سالن های آرایشگری نخواهد بود.

از موارد مهم و در حین حال ساده و قابل استفاده در زندگی روزمره در تقویت نمودن مو می توان به رعایت آداب صحیح نگاه داری از مو؛ شانه کردن مو، تعداد دفعات و میزان شستشو در هر نوبت حمام و همچنین استفاده از شامپو های متناسب با نوع مو نام برد.

در صورتی که با فشار زیاد مو ها رو می شویید لازم است در این مورد در سارع وقت بازنگری نمایید زیرا فشار بالای آب دوش حمام و یا روش های دیگر مسبب ضعف سریع ریشه های مو در نقاط مختلف سر شده و مخصوصا این امر ریزش مو را در ناحیه میانی و بالایی سر به شدت تسریع می بخشد. لذا لازم است نقاط میانی سر مخصوصا در آقایان با فشار و دمای ملایم آب در زمان حمام نمودن مورد شستشو قرار گیرد.

در کنار موارد قابل کنترلی که به آنها اشاره شد، عوامل محیطی نیز در ریزش مو مخصوصا در فصل های گرم سال مشابه تابستان دخیل می باشند و تابش مستقیم آفتاب در تابستان به پوست سر در فصل های گرم تاثیر بسزایی در ضعیف شدن پوست سر خواهد داشت.

همچنین کلر موجود در آب استخر های روباز و همچنین در صورتی که تابستان ها داخل آب دریا شنا میکنید آلودگی موجود در آب نیز می تواند مسبب ریزش مو شود.

پیشنهاد می شود جهت اشنایی بیشتر در مورد علل ریزش مو و همچنین دریافت مشاوره در مورد بهترین روش تقویت مو متناسب با شما با کارشناسان مرکز تخصصی کاشت مو ایران نوین تماس حاصل نمایید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.